Agrohub
agricultura bio incurajata

Agricultura bio in Romania este incurajata

Agricultura bio este un trend care a cunoscut o crestere spectaculoasa in ultimii ani, peste tot in lume. A inceput timid, ca fiind o idee pe care nu multi aveau curajul sa o abordeze. In primul rand, pentru ca in agricultura bio, investitiile pentru afaceri prospere sunt mult mai mari decat in agricultura traditionala. Apoi, nu se stia daca este rentabil sa incepi o astfel de afacere si daca vei face profit. Oamenii nu erau familiarizati cu conceptul, iar cererea pe piata nu putea fi anticipata.

De atunci insa, lucrurile s-au schimbat. Lumea renunta la metodele traditionale si se orienteaza catre agricultura bio, fiind incurajati de guverne si chiar de lanturile de supermarketuri. Probabil ati vazut ca in marile hypermarketuri, au aparut intregi raioane dedicate acestor produse. Orice produs are acum langa el la raft o varianta bio.

O campanie de sustinere pentru agricultura bio, de la Carrefour

Retailerul Carrefour Romania a inceput de luna trecuta o campanie dedicata agricultorilor. Acestia urmaresc sa realizeze o conversie la nivel national de la agricultura traditionala, la cea bio sau ecologica.

Carrefour ofera sprijin pe intreaga durata a procesului de conversie. Cu toate acestea, doritorii trebuie sa stie ca proiectul implica un angajament pe termen lung, in functie de care trebuie sa respecte anumite lucruri. In urma finalizarii conversiei la agricultura bio, fermierii vor primi un certificat bio, care le va asigura calitatea pe piata.

Mai mult, pentru a convinge agricultorii, retailerul promite un sistem eficient sigur de contractare pentru comercializarea produselor bio dupa obtinerea certificarii. Iata ce cuprinde programul:

  • acoperirea costurilor necesare certificarii in primul an
  • consultanta pentru crearea dosarului
  • contracte pentru preluarea si introducerea in piata a produselor, in perioada de conversie, in care nu exista certificare
  • schimburi de experienta cu agricultori certificati
  • contracte pe o perioada de 2 ani dupa obtinerea certificarii pentru comercializarea productiei

Carrefour s-a implicat in ultimii ani in astfel de proiecte de responsabilitate sociala corporativa, prin care a incercat sa dea ceva inapoi societatii. Un program similar a fost desfasurat anul trecut, sub denumirea Act for Food, prin care s-a urmarit tranzitia catre o alimentatie sanatoasa.

Adauga comentariu

Marketing Online

Marketing si Promovare Online